Peremajaan wajah dengan laser pecahan

Peremajaan Muka Pecahan Laser

Kosmetologi berkembang mengikut piawaian yang diberikan pada masa itu. Prosedur anti penuaan adalah salah satu kaedah utama di kawasan ini. Sebilangan besar daripadanya telah dikembangkan pada zaman kita. Topeng, krim, ubat-ubatan rakyat di rumah - hanya inilah yang digunakan kebanyakan wanita untuk mewujudkan keinginan untuk menyegarkan penampilan mereka. Tetapi malangnya tanpa kejayaan.

Cara yang lebih cekap dan berkesan untuk meremajakan diri adalah dengan pergi ke salon untuk berjumpa dengan pakar estetik profesional. Di sini anda boleh melakukan peremajaan laser pecahan, yang akan memberi kesan yang sangat baik. Prosedur ini mendorong pengetatan kulit dan hasil segera hanya setanding dengan pengetatan pembedahan pekeliling.

Kebaikan laser pecahan untuk keremajaan wajah

Kerana penampilan perkhidmatan ini yang agak muda di salun, banyak orang tidak mengetahui apa-apa mengenainya. Prosedur kosmetik ini adalah cara untuk menghilangkan bengkak dan lingkaran kelabu di bawah mata. Selepas pemakaian, kulit menjadi lembut dan lembut. Dengan laser, mungkin untuk menghilangkan alur nasolacrimal, yang disebabkan oleh perubahan struktur tisu kulit.

Kulit pada wajah di kawasan mata adalah yang paling halus dan halus, oleh kerana itu paling terdedah kepada pengaruh negatif. Persekitaran luaran, perubahan metabolik yang berkaitan dengan usia dalam tubuh manusia, semua ini tidak hanya mempengaruhi keadaan dan penampilan kulit.

Teknik menggunakan laser pecahan selamat kerana tidak memberi kesan buruk kepada tubuh pelanggan. Berkat laser ini, parut pada kulit wajah dapat dihilangkan.

Oleh itu segera hilangkan kedutan dan beg di bawah mata

Salah satu kaedah pertempuran yang paling popular dalam masalah ini adalah botox. Ia betul-betul berkesan. Walau bagaimanapun, terdapat banyak kelemahan kaedah ini yang diam-diam oleh pengiklan:

  • kos prosedur yang tinggi;
  • kemungkinan berlakunya masalah penglihatan;
  • Kesan sampingan dalam bentuk gangguan pertuturan;
  • reaksi alahan yang kerap;

Dan ini hanya sebahagian kecil dari masalah yang boleh timbul setelah prosedur.

Taper ablatif dan tidak ablatif

Terdapat persiapan untuk peremajaan dan di rak-rak farmasi. Seseorang yang telah menonton iklan untuk produk tertentu menghabiskan banyak wang untuk membelinya, jadi mereka membeli krim biasa yang hanya melembapkan. Keinginan wanita untuk kelihatan baik meningkatkan kesan pengiklanan, sebab itulah produk sedemikian sering dibeli.

  1. Peremajaan kulit wajah pecahan ablatif mempunyai kelebihan dan kekurangan. Laser merosakkan kulit dan menimbulkan luka yang boleh menjadi pintu masuk jangkitan. Walaupun harus diperhatikan bahawa luka itu kecil dan cepat sembuh.
  2. Peremajaan laser pecahan tidak ablatif. Sekiranya kita menganalisis ulasan sebahagian besar pelanggan mengenai hasil yang sangat baik, kita dapat mengatakan bahawa pendedahan laser jenis ini lebih baik. Sekurang-kurangnya hakikat bahawa kulit tetap utuh akibat prosedur. Dan penyetempatan luka bakar berada di bawah epidermis, oleh itu ia tidak dapat dilihat dan dilindungi daripada jangkitan. Walau bagaimanapun, banyak pakar mendakwa bahawa peremajaan laser ablatif memberikan hasil peremajaan terbaik.

Petunjuk untuk peremajaan pecahan

Peremajaan laser pecahan paling kerap dilakukan pada pesakit berusia lebih dari 30 tahun. Ia menghentikan proses penuaan kulit. Terdapat sebilangan petunjuk untuk prosedur ini:

  • Bintik gelap. Dengan laser, anda dapat menyingkirkan manifestasinya.
  • Kedutan, liang yang membesar.
  • Rangkaian vaskular pada wajah.
  • Parut dan parut kecil di wajah. Dengan laser, ia dapat dilicinkan dan dibuat kurang jelas.

Kontraindikasi terhadap prosedur peremajaan laser pecahan

Mustahil untuk melakukan teknik ini sekiranya:

  • Anda mengandung atau menyusu;
  • anda menghidap barah;
  • dengan proses keradangan;
  • sekiranya terdapat kerosakan pada epidermis pada wajah;

Cadangan umum selepas prosedur

Kami mengesyorkan selepas peremajaan laser:

  1. Selama 2 minggu setelah prosedur, dilarang bersentuhan dengan sinar matahari.
  2. Basuh hanya dengan air yang disucikan.
  3. Jangan gunakan kosmetik hiasan selama beberapa hari.
  4. Ambil multivitamin.
  5. Jangan mengunjungi kolam renang dan sauna selama 2 minggu pertama.

Apa hasilnya?

Dengan melakukan kaedah peremajaan ini, anda dapat menghilangkan kesan regangan dari kulit dan rangkaian vaskular. Menjadi pemilik kulit yang anjal dan tegas. Hasil yang dilihat harus dijangkakan seminggu selepas prosedur. Untuk mengurangkan risiko kesan sampingan yang tidak perlu, anda boleh menjalani sesi biorevitalisasi atau mesoterapi.